Minu uued teadmised


Nüüd mil oleme jõudnud oma blogiga lõpusirgele, annan ülevaate, mida see blogi mulle andis ja kui palju olen tänu sellele arenenud.

Kui me alustasime selle blogiga, siis ma polnud üldse kindel endas ja oma kirjutamises. Ilmselt suuremat kõhklust põhjusta see, et ma polnud antud teemaga absoluutselt kursis. Algul kartsin kirjutada, kuna tegemist on siiski meditsiinilise teemaga ning antibiootikumide resistentsus ei ole nalja asi, seega karsin, et kirjutan väär informatsiooni.

Tänaseks olen ülimalt rahul, et valisin just antibiootikumide resistentsuse teema, kuna nüüd tunnen ennast selles valdkonnas rohkem teadlikuna, oskan ravimeid õigesti kasutada ning olen üldiselt muutunud ravimite osas natuke rohkem skeptilisemaks. Pesen tänu sellele rohkem käsi, oskan nüüd õigesti aevastada ning mõtlen rohkem kuidas mitte edastada oma pisikuid teistele.

Mis puudutab kirjutamist, siis tunnen, et olen arenenud ka selles valdkonnas, kuna artikleid sai kirjutatud ikka meeletul hulgal. Kindlasti õppisin rohkem hindama õiget informatsiooni ning õigeid allikaid, mille otsimisega läks tohutult aega. Samuti õppisin seda, et kui on tegemist teemaga, millega ise kursis ei ole, siis tuleb kindlasti endale kõigepealt antud teema selgeks teha ning siis on seda hea ja lihtne ka teistele kirjutades edastada.
Mis põhjustas aga raskusi oli see, et algselt kirjutamine tuli väga vaevaliselt ning kuna tundsin ennast antud teema kõhkluse tõttu pinges, siis laused ei tahtnud kuidagi üldse hästi välja tulla, kuid mida rohkem edasi, seda kindlamalt tundsin ennast kirjutades. Samuti tekkis blogi pidamise keskel vahepeal teemade puudus ning nende väljamõtlemisega jäime vahepeal hätta.

Minu kokkupuude antibiootikumidega on suhtelsielt väike, kuna olen antibiootikume tarbinud ammu ammu aega tagasi, kui olin veel pisike. Tollel ajal oli mul tihti peale angiin ning selle tõttu pidin ka antibiootikume võtma.

Pean tänama ka meie üli head meeskonda, kellega koos me selle blogi ülesehitasime ja selle kallal toimetasime - paremat tiimi ei oskagi tahta. Kõik olid väga abivamis ja aitasid suunata kui tekkis mure. Aidati parandada kirjavigu, mida ise enam tähele ei pannud. Üldiselt sujus meie koostöö hästi. Aitäh teile!

Üldiselt oli tore kirjutada antud teema kohta blogi ning olen ülimalt rahul, et meil tuli see väga hästi välja. Loodan, et tõstsime oma väikese blogiga inimeste teadlikust antibiootikumide resistentuse kohta ning loodan, et inimesed võtsid ka meie head nõu kuulda.

Autor: Kerly Naeris



Comments